lifeaboutjjenny

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av jenny hansson - 1 oktober 2011 20:23

tja,sitter med ansiktsmask nu och bara tar de lugnt, sköööönt! 

haha ja sitter och skrattar åt mig själv hur jävla ful jag ser ut i den xD haha aja har inte nå mke annat att skriva! 

   gammal bild! 

bye bitches! 

Av jenny hansson - 1 oktober 2011 18:09

tja,har nästan nyss kommit hem från storheden har vart och köpt lite grejer osv,ser film just nu och sånt.har inte så mke att skriva om så lägger upp bilder på de jag köpt osv.

  gött!   sjukt bra foundation!   gött!   alltid bra att ha?    fuck you bitch!

Av jenny hansson - 1 oktober 2011 18:05

  bye bitches! 

Av jenny hansson - 1 oktober 2011 09:20

tja, har typ nyss vaknat,haha ja ska iaf se film nu och sen vette,men skriver senare!

 







älskar dig bästavän♥                                                                                             bye bitches!











































Av jenny hansson - 1 oktober 2011 00:03

tja,har nästan nyss kommit hem från en grym kväll! gick ju som sagt ut och träffade yusup och hans polare! dom drack osv sen kom de typ as mke folk å träffade josse,mathilda,johanna,jessica och linda..sen drog josse,mathilda,johanna och jessica till typ gården, men jag och linda ville va kvar med dom andra pepzen,så vi stannade kvar och snacka,sen vart de bråk osv..de behöver jag inte ta upp,sen ja blablablablalabblalbla, skulle gå hem sen med linda, så ba kommer de nå jävla läskigt i skogen typ i gräset mot oss! så vi vart as rädda och skrek säkert så hela hertsön hörde,sen ja träffa vi dom andra en snabbis igen sen drog vi hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik och saknar min älskling så sjukt jävla mke!

men men längtar tills jag får träffa honom och hålla om honom♥ hihi! iaf kvällen har vart grym! 

men men nu ska jag slå på en film och tjocka mig med chips och cola! fredagsmys you know ;) 

   världens finaste/underbaraste pojke! ♥   världens finaste bror!♥

bye bitches! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej jag är en brud på 14 år från luleå!

blogresponse

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards