lifeaboutjjenny

Alla inlägg under september 2011

Av jenny hansson - 30 september 2011 19:12

tja,skulle bara uppdatera lite snabb,men ska ut nu och träffa yusup och hans polare! vette hur länge jag blir ute! men skriver då jag kommer hem 

   bye bitches!

Av jenny hansson - 30 september 2011 14:10

tja,kom hem från skolan för typ 10 min sen eller nå sitter och lyssnar på musik osv ,haha asså har fått en jävla låt på hjärnan,sitter typ å sjunger den hela tiden :p 

haha de är den, hehe men ska fortsätta sitta och sjunga den låten och ja sånt,tänkte även ladda upp bilder från dagen hittils! 


   random bild! 

   haha random  ? 

   simon :)

   jossan ville inte va med på bild! 

   klassen spelar brännboll! 

   haha klassen spelar brännboll! 

   random! 

   tobbe när han fick VG på matteprovet! 

bye bitches! 

Av jenny hansson - 30 september 2011 08:02

tja,ska börja dra till skolan på    min osv. kommer hem nångång vid 14.00 antar jag,eftersom jag slutar 13.50 osv men men tänkte bara uppdatera lite snabbt innan åså!

ny!

  fuck you!

  haha sexig bild ? nämen så där kan en helt vanlig tråkig morgon se ut för mig!

  nu drar jag!

bye bitches!

Av jenny hansson - 30 september 2011 06:21

tja,har nyss vaknat ligger i sängen och lyssnar på musik, men ska snart ta och stiga upp och börja fixa mig antar jag men ah iaf ringde älsklingen igår och snacka med han ett tag sen slog jag igång musik och somnade osv.

men nu ska jag fixa mig

   bye bitches! 

Av jenny hansson - 29 september 2011 22:10

tja,de här blir sista inlägget för idag för ska slå av datorn på vilken minut som helst,så lägger mig i sängen och ringer älsklingen! kommer inte kunna prata med han från imorn fören till på söndag kväll/måndag :( åååh :(

kommer ju sakna han och han gulliga röst (a),..men aa ska iaf ta och duscha snabbt nu och tvätta bort sminket sen ringer jag han,så hörs imorn!

 bye bitches!

Av jenny hansson - 29 september 2011 19:50

tja,har fixat en header m.m tills imorn typ,fett nice! 

men nu ska jag ta och se idol!

bild på min älskling!   söt!


miss you!

 älskling!

bye bitches!


Av jenny hansson - 29 september 2011 17:09

tja,jag är ny här på bloggplatsen,men ska försöka fixa fram en header här och sånt,bloggar även på lifeaboutjjenny.blogg.se och tänker fortsätta med de också,ska bara testa bloggplatsen ett tag nu osv.. hehe aja 

 

bye bitches! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej jag är en brud på 14 år från luleå!

blogresponse

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards